Sista november

DSC_0646
DSC_0654
DSC_0648
Det hade snöat i natt så jag hade på mig vita strumpbyxor dagen till ära (tycker att det är ganska fint att det snöar sista dagen på månaden). Åt lussekatt till frukost och Lovisa kom hit och jag poserade med en växt, gick till skolan och åt pommes med favoriten på kvällen, sådant som är bra liksom. Och om mer eller mindre nästan exakt 28 minuter och 2 sekunder slår klockan om till sista månaden på året.

Ser ni fram emot något speciellt nu i December?

3 kommentarer:

  1. Åh, dödsfina kjolen!! Var hittar man en sån!

    SvaraRadera
  2. jaaa undrar också om kjolen!! SÅ bra fall! och alltså för mig är december en så ångestig månad, så ser på den med ganska mycket oro. vill inte må dåligt igen. har därför spikat upp en del kul grejer för att ha saker att se fram emot. inga stora världsförändrande saker, men ändå, sånt som liksom kan hålla mig ovanför ytan. så! det längtar jag till, att utföra alla roliga punkter på min decemberlista!

    SvaraRadera