Jag

Jag blir nostalgisk av: inte mycket, möjligtvis bara the drums egentligen
Jag drömmer om: flytta hemifrån, resa och få göra vad jag vill
Jag lyssnar helst på: the cure, belle & sebastian, joel alme, bob hund, first aid kit, hurula, the beatles, amason är ju bara några utav favoriterna, det beror ju lite på dagen
Jag är galet stressad över: ingenting, det är ju sommarlov för 17
Jag läser: så mycket jag bara kan, har just läst ut pappersstäder av john green som var underbar och imorgon ska jag springa till biblioteket och låna böcker
Det finaste jag vet: kärlek i alla former på alla tänkbara sätt
Jag ser framemot med skräckblandad förtjusning: gymnasiet, döden, bli 'vuxen'
Jag äter helst: alltså bröd, det finns inget bättre
Jag är ledsen över: att det ska vara så himla svårt för människor att vara sams
Jag längtar efter: vänner, gymnasiet, en egen lägenhet, göteborg och konserter


bilder från weheartit 

3 kommentarer:

  1. åå tack<3 ps din blogg är fin

    SvaraRadera
  2. åh vad jag gillade detta!! kan så minnas den där "bli vuxen" skräckblandade förtjusningen.. kan säga en sak bara: det kommer bli bra <3

    SvaraRadera