En lista om ingenting viktigt egentligen

vad har du på dig?
byxdressen jag hade på mig på skolavslutningen
hur mår du?
en gnutta trött och snuvig, tror jag gått och blivit pollenallergiker
vad önskar du dig just nu?
massor, värme, kyssar, blåbärsglass, att någon kunde packa min resväska
vad ska du göra imorgon?
lämna tillbaka alla sju böcker jag lånat på biblioteket
senaste köp?
hmm,hmm, två skjortor från emmaus
vad skrattade du åt senast?
något mamma sade
vad har du ätit idag?
vegetarisk pyttipanna (mums!)
vad grät du åt senast?
jag grät den natten Lisa Holm hittades mördad
vem sov du med senast?
Lovisa och Sara
vad läser du just nu?
Den Oändliga Historien och sex stycken diktböcker
vilken svordom använder du mest?
jävlar, jävel, satans
senast sedda film?
Nowhere Boy
vilken är din favoritfrukt?
melon, vattenmelon
vad är du rädd för?
när en går ensam hem på natten, vapen, att flyga, rymden
var vill du åka just nu?
överallt och ingenstans

3 kommentarer:

  1. I like that kind of posts. I feel like I could know you better through them :) And you seems to be such a nice person :D

    SvaraRadera
  2. Fy för pollen säger jag bara! :( Jag har gräspollen och känner mig dösjuk just nu xD

    SvaraRadera