tosdagslista

Här kommer en lista, för listor är kalasbra. Om ni vill, så ta vilken fråga som helst och svara på i kommentarerna. Tycker alla frågor är fina. 

1: What would you name your future daughter? Juno, Lucy, Cate eller något annat i de svängarna. 
2: Do you miss anyone? Ja herrehellström det gör jag verkligen.
3: Ever been told "it's not you, it's me"? Nä.
4: What are you looking forward to in the next week? Att träffa fin pojke, fina vänner och bara leva!
5: Did you go out or stay in last night? Var väl ute ganska länge och gick på promenad och pratade om allt och ingenting. Sådant är ju alltid fint. 
6: How late did you stay up last night? Till tolv kanske?
7: Honestly, has anyone seen you in your underwear in the past 3 months? Förutom på gympan så nä.
8: Think of the last person who said I love you, do you think they meant it? Ja, det tror jag.
9: Have you ever told somebody you loved them and not actually meant it? Usch, nej.
10: Could you go for the rest of your life without drinking alcohol? Ja såklart.
11: Have you pretended to like someone? Nah.
12: Could you go the rest of your life without smoking a cigarette? Men självklart, har som mål för mig själv att aldrig aldrig aldrih testa att röka och aldrig aldrig aldrig smaka på kaffe. Någonsin. 
13: Is there one person in your life that can always make you smile? Jaaaaaa.
14: Is it hard for you to get over someone? Vet inte?
15: Think back five months ago, were you single? Jappi.
16: Have you ever cried from being so mad? Jo, flera gånger faktiskt.
17: Hold hands with anyone this week? Ja.
18: Did your last kiss take place in/on a bed? Näpp!
19: Who did you last see in person? Min pappa för några minuter sedan möjligtvis. 
20: What is the last thing you said out loud? Svårt, hmm, kanske att jag sjöng med Marc Bolan lite? 
21: Have you kissed three or more people in one night? Det tror jag verkligen inte.
22: Have you ever been to Paris? Nej men åh vad jag önskar mig en resa dit just nu. 
23: Are you good at hiding your feelings? Nej, eller ibland. Beror på.
24: Who did you last share a bed with? Ohoy, det vet jag inte. 
25: What is something you currently want right now? INGET FÖR ALLT ÄR SUPERFINT OCH BRA.
26: Were your last three kisses from the same person? Jaa det var de.
27: How is your heart lately? Galet.
28: Do you wear the hood on your hoodie? Skulle nog inte säga att jag brukar ha på mig någon hoodie.
29: When was the last time a member of the opposite sex hugged you? Igår vid halv tio kanske.
30: What do people call you? Allt möjligt. Daisy, Dizzy, Izzy, Hanna, Harriett. 
31: Have you ever wanted to tell someone something but didn't? Ja, händer väl lite då och då. Så himla dålig på att säga jobbiga saker till folk. 
32: Are there any stressful situations in your life? Ja, att jag inte hinner vara med alla de som jag vill hinna vara med. Men annars inte. 
33: What are you listening to right now? Albumet Across The Airwaves med T.Rex. Lyssna! Så himla bra. 
34: What is wrong with you right now? Att jag saknar och längtar för mycket.
35: Are you single/taken/heartbroken/confused/waiting for the unexpected? Tveksamt, skulle säga att det lutar mer åt andra hållet. 
36: Where did you get the shirt/sweatshirt you're wearing? Har fortfarande på mig pyjamas som egentligen är en avklippt byxdress ifrån Ginatricot.
37: Have you ever regretted kissing someone? Nej!
38: Have you hugged someone within the last week? Jaa, kan ju inte gå en dag utan att kramas liksom. 
39: Have you kissed anyone in the last five days? Jaa.
40: What were you doing at midnight last night? Låg i min säng och lyssnade på T.Rex.
41: Do you miss the way things were ten months ago? Nej nej neje.
42: Have you ever been to New York? Nej, men vill ju.

3 kommentarer:

  1. Har också som mål att ej röka eller dricka kaffe någonsin! Trodde jag var ensam haha.

    SvaraRadera