Fladdrande ögonlock


För jag fann lite fina saker (bla myself) när jag var på promenad förut. Har fått världens dille på att gå på promenader så det är vad jag helst sysslar med nu för tiden. Gärna med sällskap också, det är fint. Morgondagen blir fin. Och alla andra dagar. För livet är ju ganska fint ändå. 

Extra fina saker i livet;
  1. Eyelinervingar på fladdrande ögonlock
  2. Våren
  3. Där huden är sådär väldigt tunn så att en kan se blodådrorna
  4. Såpbubblor på en klar himmel
  5. Natten och alla stjärnor och stjärnbilder
  6. Drömmiga pojkar med bra musiksmak och snälla ögon
Några saker ni tycker är fint med livet?

6 kommentarer:

  1. -Att vara helt uppe i något så man glömmer bort tiden
    -Lukten av regn när den landar på en vårig asfalt
    -Känslan av att bocka av något på en lista
    -När någon erkänner en sak man har tänkt på i flera år
    -Pasta

    SvaraRadera
  2. Svar: Åh men tack och detsamma vännen. Hit kommer jag gärna tillbaka. Vill tillägga: fiskmåsar som skriker utanför sovrumsfönstret klockan tio på kvällen. Starka armar som håller om en när man vaknar till bländande morgonsol. Mvh klyschig och världens lyckligaste.

    SvaraRadera
  3. Fint i livet...
    -Jag orkade ta hand om tvätten idag så sambon slapp
    -Sambons gudalika tålamod
    -På måndag får vi hem en kissebebis
    -Längta till och drömma om semestern i september
    -Vakna till fågelkvitter tidigt tidigt och ligga i nuet en stund för att sedan kunna somna om!
    -Att vakna och kunna somna om över huvudtaget

    SvaraRadera
  4. -en viss pojke som pussar mig när jag är ledsen och som bjuder hem mig en fredagskväll

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder, spännande vinklar!

    SvaraRadera
  6. Så underbart vackra bilder!
    fina saker i livet..
    -Teaterrep med både skratt pch allvar
    -Spontanfika i vårsolen
    -Fina kläder från second hand
    -Värk i magen och ansiktet från att ha skrattat mycket
    -Känslan av att vara accepterad som den man är

    SvaraRadera