Sixteen clymsy and shy // That's the story of my life


Saras fönster, ni borde gå till hennes blogg här  för hon är världsbäst och förtjänar all kärlek i världen (minst). Hon är så världsbäst att hon till och med har gått vidare till en regionsfinal för att hon målar så jäkla balla saker. Vet inte ens hur världsbäst hon är egentligen. Möjligtvis för världsbäst för den här världen? (Förlåt)

Den här veckan har jag gått på promenader i regnet, gjort oväntade saker, löst konflikter, pressat årets första blommor i lite för fina böcker, cyklat svinsnabbt utan att hålla mig i styret (bara för att jag kan och man måste ju vara ÄVENTYRLIG ibland), längtat till sommaren, lyssnat på The Smiths i dåliga högtalare, gjort sönder strumpbyxorna jag köpt, köpt sommarlinnen som tröst, ätit en aning för mycket glass, låtit bli att dammsuga rummet för sådant är jobbigt, tagit något alldeles galet för mycket selfies och läst till midnatt och lite till.

VAD HAR NI GJORT? Låt mig veta, tycker ju om er något fasligt! 

7 kommentarer:

  1. promenader i regnet är precis vad en annan med har ägnat timmar åt. utöver timmars skrivande av romananalyser, instuderingsfrågor och undersökningar. men men vad gör väl det när det finns kaffe och vindruvor och eftermiddagsradio i P4? kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, promenader i regnet är ju extra vackert om man går med en fin person också. kram på dig med

      Radera
  2. den här veckan (eller förra tekniskt sett) har jag varit så extremt trött. kanske jetlag fortfarande. annars har jag känt våren i hela kroppen, trots att det regnade under helgen. jag har skrivit nationella prov och hoppat över gympan. mitt horoskop sa "köp dig en present" så jag köpte en aprikosfärgad kofta och en väska på myrorna.

    din blogg är så fin behövde säga det!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. om våren bara hade en färg hade den varit aprikosfärgad, tack sötis!

      Radera
  3. Nu sitter jag faktiskt här och gråter av lycka! Du anar inte ens hur otroligt världsbäst du är!!! Du ser på saker på ett så himla speciellt sätt det är roligt att bara lyssna på vad du tycker om saker och det får mig att också tänka, som tid, jag har inte tänkt så mycket på tid, nu tänker jag på tiden, på att den inte ens finns och jag förstår inget. Sedan att du kan uppskatta regnet som slår på fönstret. Nu väntar jag hoppfullt på att det ska börja regna. Och att uppskatta små saker så som du gör, det blir en så lycklig av!

    Den här veckan har varit galen alltså! Här kommer en liten påminnelse bara, cykla försiktigt! Och hoppas att resten av liven ska vara lika oväntat och pirrigt (thihi).

    SvaraRadera
  4. Och kan inte säga det nog med gånger. Du är så bra på att fota! Allt ser så magiskt ut, det nästan talar, hur häftigt som helst!

    SvaraRadera