sick


Jag är sjuk och missade påskbordet men det gör inget för jag har ätit pannkakor, har The Beatles på repeat och leker att jag är huvudpersonen i en film från the 90's. vi tar en lista på det, skamligt stulen ifrån egen fantasi och tumblr. 

Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång alla gånger för det är då all magi och andra farligheter dyker upp

Regn eller snö?
Regn, mest för att det är underbart att bada då

Måne eller stjärnor?
Det sistnämnda

Böcker eller filmer?
Böcker böcker böcker böcker! Det finns inget finare och mer magiskt än att försvinna in i en bok och bli ett med huvudkaraktären. 

Jazz eller klassisk musik?
Jazz


4 kommentarer:

  1. Usch då, krya på dig! :/

    SvaraRadera
  2. jag satt med min pappas grammofon och lyssnade på the beatles förra veckan, supermysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. låter fantastiskt mysigt tycker jag

      Radera