MARCH 19 - a list

Bilder från min instagram, gå och följ mig där @godnattkyss


Bara för att det är torsdag idag så får du två listor, en med saker som gör mig pepp och en med mindre bra saker.


Dåliga saker är att;
  1. det ska vara kefuckingmi på det nationella NO-provet på vår skola :(
  2. mina strumpbyxor kliar
  3. tiden går så hiskeligt fruktansvärt snabbt
  4. det finns så mycket bra musik som jag aldrig kommer hinna lyssna på innan jag dör

Bra saker är att;

  1. det är vår och snart sommar 
  2. vi hade nationellt prov i svenska och jag tycker det gick bra
  3. tiden går så hiskeligt underbart snabbt
  4. det är solförmörkelse imorgon (!!!) 
  5. jag kanske ska till Way Out West i sommar?!? någon mer som kanske ska dit?
  6. mitt rum är extremt mysigt nu för tiden för min ljusslinga påminner om små blinkande stjärnor
  7. det är fredag imorgon
  8. det är snart snart snart påsklov och då ska jag till huvudstaden
  9. livet i allmänhet är väldigt fint
Något som gör dig pepp på livet?

7 kommentarer:

  1. att jag börjat på en ny bok och att jag ska dricka vin imorgon.

    SvaraRadera
  2. Men så bra med mer plus är minus! Pepp på livet: sommar, vin och vänner

    SvaraRadera
  3. Är så nöjd över att vi fick biologi på min skola. Verkligen supermegajätte glad över det. Och för att jag förmodligen ska på WOW jag med :) Plus att fåglarna sjunger varje morgon och man kan ha tunn jacka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nä vad avis jag blir :''(( men isåfall kanske vi ses!

      Radera
  4. åh, så fin instagram. følger deg nå!
    er så enig i nr 4 på dårliga saker-listen. tenker på det ofte jeg også!
    akkurat nå er jeg glad fordi jeg har vært på besøk med venninnen min, jeg skal drikke vin med kjæresten min i kveld, høre på god musikk, lage god mat, det er snart sommer og jeg har kjøpt nye bh'er og duftpinner!

    SvaraRadera
  5. Haha orden "pepp på livet" gör mig rätt pepp på livet. Och när mitt liv inte är så pepp så gör den här raden mig rätt pepp "sånt e livet... sååånt e livet... "

    SvaraRadera
  6. Vet du vad färgen på din Kånken kallas? Ser inte ut att vara den vanliga gröna? Jättefin!

    SvaraRadera