MARCH 15 - about a new jacket


Jacka - Kupan// Basker - Åhlens // Solglasögon - Lindex // Byxor - Kupan // Tygpåse - Mammas

Allt känns så underligt och knasigt nu. För snart, bara om några få fjuttiga månader börjar jag på en ny skola, i en ny klass. OCH JAG SER SÅ HIMLA MYCKET FRAM EMOT DET *glädjeskrik*

Förresten är det jackan på bilden jag velat visa dig. Den kostade hundra kronor på Kupan och är lite för stor och lite för fin. Fast det är bra att den är lite stor, då får jag plats med någon mysiga kofta eller en stickad tröja under. 

10 kommentarer:

  1. Den var himla himla fin!

    SvaraRadera
  2. men åh jag vill också hitta en sån jacka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi den är det bästa som hänt mig. Titta runt på secondhands så kommer du säkert hitta någon!

      Radera
  3. Så spennende det blir med ny skole! Og så stilig jakke!

    SvaraRadera