MARCH 12




Idag är det torsdag. Torsdagar är bland de snabbaste och långsammaste dagarna som finns, förstår mig aldrig på dem.

Något jag tycker om med livet är att cykla till skolan i de vårigaste vårskorna, mammas (fast min) jeansjacka + häftigaste jackan ovanför (som jag bara måste visa er någon dag oh my) och ett par fräsiga, runda solglasögon med guldkant och allt. Och avskavt nagellack och svarta ögonfransar är också bra saker med livet. Och det där kittlande, magknipande ögonblicket då en slår upp en bok en inte läst förut.

Tre saker du tycker om med livet, kan vara vad som helst!

Puss!

12 kommentarer:

  1. Vår, helg och att vara frisk (mvh sjukstugan)
    Mkt fina bilder btw<333

    SvaraRadera
  2. Så gulligt outfit! :33
    Själar och personer som gör mig lycklig, goda nyheter...driv/äventyr

    SvaraRadera
  3. Åh saknar att cykla så galet mycket!

    SvaraRadera
  4. Nice pics. I like this red wall, this bed and these jeans :)

    SvaraRadera
  5. Så snygg outfit!

    1. Min kille, vänner och familj
    2. musik
    3. sommar

    SvaraRadera
  6. Jeg liker/tycker om... (1) grønn te (2) bibliotek (låne gamle bøker<3) (3) sjøen (båt<3) !
    :) så fin blogg du har!

    SvaraRadera