Fredagspepp och en fråga

Lana Del Rey - Big Eyes 


Du är så grym, och du med. Hon är grym. Hen är grym. Ni är så grymma. Jag är så grym. Lana Del Rey är grym. Han är grym.
VI ÄR SÅ HIMLA BRA ALLIHOPA.

Förresten har ni blivit över hundra följare på bloglovin. 
Ja ni hörde rätt. H-U-N-D-R-A! Helt förskräckligt galet bra tycker jag. Applåder till er själva.
Men tycker det faktiskt är lite pinsamt att jag knappt vet något om er när ni vet en hel del om mig. Så min fråga är vem är du? Är du en bokälskare, ett schackproffs, en flicka från landet? Vad drömmer du om? Vad tycker du om? Berätta för mig! Vad som helst, vill så gärna lära känna er lite bättre.




14 kommentarer:

  1. Hejjjj, jag heter Emelie och jag bor i Paris. Jag bor om att bli kvar här för alltid men det kommer tyvärr inte hända. buhu.

    SvaraRadera
  2. Jag är en flicka på femton vintrar som tycker om att mysa med min katt på dagarna och titta på film på nätterna.

    SvaraRadera
  3. Jeg er Karen Anna! En jente på snart 21 år fra en liten øy i Norge. Bor hjemme hos mamma og jobber på matbutikk. Elsker bruktbutikker, stripete gensere, konserter, sommer og sol, kjærligheten og å reise. Liker bloggen din supergodt, og likevel om svensk er det fineste språket jeg vet om, sliter jeg litt med å lese det i blant, hihi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karen Anna! Så roligt att du tycker så, kramar och kyssar!

      Radera
  4. Nora heter jag och är utanför-huvudsstadsbo. Är sjutton somrar som älskar äventyr i så väl böckernas värld som drömmarna och det verkliga jordsnurrets värld. Älskar att fånga ögonblick i form av text och bild. Har förmågan att dagdrömma (och nattdrömma) mig bort om allt och ingenting. Till allt och ingenting. Annars älskar jag yoga, vegetarisk matlagning, att dricka rödvin tills huvudet snurrar lagom mycket eller att få dagen räddad av en kopp kaffe.

    Din blogg är himla mysig!!

    SvaraRadera
  5. jag heter emma och är sexton år. jag gillar musik och böcker och våren. jag gillar också kyssar. just nu vill jag mest gå ut skolan så att jag kan resa jorden runt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma som delar exakt samma tankar som mig!

      Radera
  6. Hipphipphurraaa vad roligt! Jag är en femtobårig bokslukare, filmtittare och musiklyssnare. Jag älskar goda saker och att sjunka in i en bok och känna alltalltallt. Typ så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du med ett utav världens vackraste namn!!

      Radera
  7. Hej jag heter Lovisa och jag bor i en alldeles för tråkig och för liten stad i Västergötland. Jag tycker om att vandra långt in i djupa skogar och knappt hitta hem, att sitta under träd och läsa läsa läsa, att ligga i min säng och titta på serier eller youtube, att ta kort, att gå på konsert, att lyssna på musik och att vara med mina fina fina fina vänner (känn dig inräknad) och himla mycket mer som jag inte kommer på nu. Där har vi en annan sak med mig, jag är bra på att glömma bort saker...

    SvaraRadera