FEBRUARY 9 - morning light



Och så var det äntligen lov igen. I lördags steg vi upp klockan 06:29 för att ta tåget till Borås någon timme senare. Hittade kjolen på bilden för ynka 40 riksdaler på Emmaus, tror den är grymt gammal från H&M. Nu är det min favorit i garderoben iallafall.

Har precis läst ut andra delen utav Systrarna Cahill (Stjärnmärkt). Verkligen en serie jag rekommenderar! Den handlar om tre syskon på 1800-talet, alla häxor och hur de till varje pris måste dölja det för annars finns det risk att de hamnar på Harwoods sinnessjukhus där både häxor och oskyldiga torteras. Älskar både första och andra boken (även om den andra gav mig mardrömmar två nätter i rad).

Vad ska/har ni gjort på lovet? Vilken är din favoritbok?

--

About a skirt. 

What have you done this weekend/What will you do this week? What are your favorite book?

4 kommentarer:

  1. Jag har inte lov förens nästa vecka.
    Men ska arbeta hela lovet, läsa och vila upp mig.
    Duper fin kjol och tack för bok tipset. <3

    SvaraRadera
  2. Lovet är ju inte klart än men hittils har jag hunnit göra massa roligt bla varit på Boråsäventyr med dig och Lovisa, jag har gjort en ny blogg, jag har ätit två semlor på en morgon (inte ett dugg smart) och tittat på vänner.
    Jättefin kjol :333

    SvaraRadera
  3. Å det skjørtet var nydelig <3

    SvaraRadera