FEBRUARY 11 - before I die



En utav favoritsysslorna är att skriva listor, måla något kludd och skriva onödiga fakta i fina anteckningsböcker. Och lyssna på lite musik till det också då. På bilden är en lista jag gjorde idag på morgonen där jag skrivit upp några utav de saker jag vill hinna med innan jag dör.
   På andra bilden kan du se något nytt ifrån Beyond Retro som jag ska ha på mig på skolavslutningen. Tycker om den något himlans mycket.

Fyra saker du vill göra innan du dör?

--

Four things you would like to do before you die?

10 kommentarer:

  1. Resa till alla världsdelar. Uppleva kärleken. Ge ut en bok. Dansa till soluppgången.

    (Himla bra lista du hade!) (Och iih det där blåa! Vill ju se hela haha :P)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Himla bra saker du har på din lista.

      Radera
  2. Åh, vilken fin handstil du har! <3

    SvaraRadera
  3. oj man vill verkligen se heeeela plagget, ser så fint ut!

    SvaraRadera
  4. Åh, önskar jag kunde se vad det står på listan, hehe!

    SvaraRadera
  5. Håller med, det är så himla älskvärt att skriva listor eller bara kladda i marginalerna.

    SvaraRadera
  6. Jisses, vad vill jag göra.

    Vill bli så kär att jag inte kommer ihåg mitt namn ens

    Resa världen runt och flytta in i en gammal vindsvåning i någon otippad storstad

    Lära mig franska

    Och slutligen att jag kanske inte bryr mig så himla himla mycket om livet hela tiden, att jag slappnar av mer och låter allt...hända.

    Kanske.

    SvaraRadera
  7. Innan jag dör vill jag
    - ha spridit mitt budskap
    - förändrat världen åtminstone lite grann
    - blivit nöjd med mig själv
    - blivit stolt över denna värld

    SvaraRadera