JANUARY 21 - the new school



Har skickat iväg ansökan om att gå Estetik Bild & Form och det känns så makalöst underbart! Och det är ju inte heller ett minus att mina två närmsta vänner söker dit också. Vill bara att de här sista månaderna nu ska gå fort fort fort.

Har du bestämt dig än vilken linje du väljer? Vilken linje har du gått? Tre peppiga låtar att lyssna på när en går till skolan?

--

I'm starting a new school in the autumn and I'm so so so excited! 

Three songs that really cheers you up?

8 kommentarer:

  1. Jag ska gå estet bild och form! Fast jag tror att du redan visste det hehe...
    Jag har nördat marina and the diamonds dom senaste dagarna men vet inte om jag rekomenderar det som promenadmusik, men det är bra målerimusik :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja faktiskt så visste jag det *angelemoji*

      Radera
  2. Jag har valt linjen samhäll-beteendevetenskap och är så pepp på att börja där!
    Tre låtar är: curtains - vita bergen, dansa, fastän - säkert! och pokerkväll i vårby gård - florence valentin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det blir säkert jättebra där!

      Radera
  3. Jag går mitt andra år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap och är supernöjd över mitt val! Jag var väldigt nära på att välja estetiskt, bild och form, men ångrade mig i sista stund.
    Tre låtar som jag håller på att lyssna sönder är All I Want Is You - Barry Louis Polisar, Babel - Mumford & Sons och Piazza, New York Catcher - Belle & Sebastian <3

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul det verkar!! Jag gick samhäll/språk, men önskar lite såhär i efterhand att jag hade gått estet!

    SvaraRadera
  5. Själv gick jag IB (International Baccalaureate) men jag vill mest kommentera för tycker att dessa två bilder är himla fina.

    SvaraRadera
  6. Hoppas du kommer in! =) Så otroligt fina bilder!

    sv: Det beror på var du bor! Jag bor i Uppsala och har mina favoritställen. Första gången jag åt sushi fullkomligen avskydde jag det (fick i mig typ två bitar), andra gången var det inte heller så gott, tredje nja, sedan en dag var jag plötsligt sugen på det och seden dess är jag helt beroende! Det var samma för min kompis som jag "lärde" att äta det. Så det är en maträtt man får ge lite tid men det är det verkligen värt. Sedan finns det väl dem som aldrig kommer gilla det oavsett, men man måste pröva några gånger minst ;) (låter som värsta sushiexperten hahaha)

    SvaraRadera