JANUARY 10 - what I have done the last days




Åtta saker jag har gjort de senaste dagarna;

1. Lyckats beställa den första Harry Potter boken på walesiska istället för engelska
2. Tagit bussen ner till stan för att köpa den första Harry Potter boken på engelska
3. Dansat till The Cure
4. Upptäckt att mina batterier till min kraschade kamera inte går in i lånekameran
5. Inte åkt pulka för all snö smälter ju bort så fort den kommer (frustrerande)
6. Skippat eyeliner-vingarna
7. Skrivit två små noveller på engelska (för allt låter mycket bättre på engelska)
8. Tittat på mycket bra filmer

Åtta saker du gjort de senaste dagarna?

--

Eight things I have done the last days;

1. Ordered the first Harry Potter book on Welsh instead of English
2. Taken the buss down to town to buy the first Harry Potter book on English
3. Danced to The Cure
4. Noticed that my batteries to my crashed camera does not fit in the camera I have got to borrow
5. Not gone sledding because the snow melts as fast it comes (frustrating)
6. Skipped the eyeliner-wings
7. Written two short stories at English (because everything sounds so much better on English)
8. Watched a lot of good films 

Eight things you have done the last days?

5 kommentarer:

  1. 1. Klippt håret
    2. Bakat en massa (kakor, fudge, kärleksmums och chokladbollar)
    3. Målat valar och händer.
    4. Skrivit på min roman.
    5. Satt upp ljusslingor.
    6. Gjort ondskefulla planer (som ej klassas som onskefulla enligt vissa...).
    7. Tittat på vänner.
    8. Tittat på youtube whispers :333

    SvaraRadera
  2. 1. Börjat vårterminen
    2. Träffat två vänner som jag inte träffat på ett års tid
    3. Ätit sushi
    4. Sett typ en hel säsong av en serie
    5. Blåst bort i stormen
    6. Varit glad
    7. Varit ledsen
    8. Handlat en tröja på beyond retro

    SvaraRadera
  3. Åh vilka mysiga vardagsting. Önskar verkligen att jag gjort något mer intressant än att plugga, ligga med benen lutade mot väggen och stirrat i taket eller städat skrivbordslådorna.

    SvaraRadera
  4. 1 sak jag gjort är att läsa din blogg och kommit fram till att både den och du är mycket fina.

    SvaraRadera
  5. åh, imponerande att du skriver på engelska! kanske ska försöka mig på det också!

    SvaraRadera