6 DECEMBER

WANT

Gjorde det här collaget häromdagen på Polyvore. Tycker det ger en känsla av sensommaräventyr i skogen (saknar).

Vilken film skulle du vilja leva i? Vad får dig att skratta? 

--

I've noticed that I've got some visitors from other countries than just Sweden, and since I'm really curious about all my followers, I thought I maybe could write questions to you in English so you too could answer them. I would love to get to know you better! So;
Which movie would you like to live in? What makes you laugh?

2 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja vara Suzy Bishop i moonrise kingdom. Jag skrattar om någon kittlar mig i midjan. Och du?

    SvaraRadera
  2. Åh, du, jag skulle allt vilja vara Amelie. Amelie från Montmartre. På grund utav skrattgoparna, håret, klokheten och känslan av att hon är den enda av sitt slag. Ungefär. Och skrattar gör jag sällan, men då mest på grund utav att andra kittlar mig. Det kvävda och obekväma skrattet.

    SvaraRadera