11 DECEMBER


Jag är sjuk och det är väl bara en aning förfärligt, går runt med halsont, en snuvig näsa och dunkande huvudvärk. Usch, blir alltid så rastlös när jag är sjuk, kan inte ligga still vilket brukar medföra en längre sjukdomstid.
   Jaja, jag har iallafall fått tid för att måla (och ta kort på det i dagsljus!!). Det var första gången jag målade moln, hav och måne och för att vara helt ärlig blev jag ganska nöjd med dessa tre ting. Dessvärre är det något annat i bilden jag inte är helt nöjd med men kan inte sätta fingret på vad det är..

Vad gör du om du har en stund över till att göra vad som helst? 

--

What do you do when you've got free time for anything?

3 kommentarer:

  1. är själv himla sämst på att vara sjuk, så har INGA bra tips.Eller jo! ta tag i tråkiga måsten när du ändå har tråkigt. Typ rensa i papper eller städa kylskåpet, haha. Kan lika gärna gå all in med tråkigheten :p

    SvaraRadera