18 NOVEMBER - önskelista

things i want for christmas

Med julkänslor i hela kroppen (som jag fått mestadels från söta clementiner och stickade mössor) så skapade jag ett collage på vad en kan önska sig i julklapp. Högst upp på min lista ligger nog Harry Potter böckerna på engelska. Jag har lyckats hitta Harry Potter and the The Order of the Phoenix, Harry Potter and the Half-blood Prince och Harry Potter and the Deathly Hallows för en billig slant men nu åter står resten (alltså de fyra första...). Annat jag önskar är en fin matta som kan pryda golvet, söta kameror att ha på hyllan, vackra klänningar, en klocka med tunt läderband i en mörkbrun färg och växter i mängder. Sådana där gröna med mycket blad som växer snabbt, swoosh swoosh.

Vad önskar du dig i julklapp?

3 kommentarer:

  1. Åh vilken fin önskelista. Älskar gamla kameror och Harry Potter är bäst! :)

    SvaraRadera
  2. Jag önskar mig en hamster i julklapp, och ett års prenumeration på spotify.

    SvaraRadera
  3. Fred på jorden ❤️

    SvaraRadera