om en ellen


hejsan hejsan!! eftersom hanna har farit iväg på äventyr har jag fått den äran att gästblogga här en smula. (!!!!) är peppig och kalasglad angående det, men!! är lite nervös. ni är ju så många förstår ni. så be kind
jag ska göra mitt allra bästa lovar

oki nu vet jag inte riktigt hur man gör sånt här??? men vi kör så får vi se hur det går. yey


jag heter som sagt ellen. är en blond flicka på femton vintrar vars garderob mer eller mindre består av bara andrahand. jag tycker om min musiksmak, där ibland säkert!, daniel och han håkan ni vet.

jag föddes i en huvudstad som brukar kallas för stockholm. där dansar man på fredagar och hänger på fina caféer om loven. när min kära broder föddes var jag två år, året var nollett och vi bodde i en för liten lägenhet en bit utanför centrum. när jag var tre år fyllda bodde vi i en större lägenhet men i tvättstugan fanns det inte rum för oss och tåget till och från och hit och dit for alltför ofta utanför fönstret. så tillslut bestämde vi oss för att flytta, till eskilstuna. och här bor jag kvar. jag går i skolan, sjunger, målar och spelar. försöker vara cool och släpar runt på min gula kånken överallt. nuförtiden är den nog mer grå än något annat, men fin är den iallafall. och min.

undrar ni något får ni givetvis fråga!! förresten kanske det var en himla bra idé. fråga saker ni undrar om mig, så kan jag svara i ett senare inlägg. asbra, det kör vi på.

om ni absolut inte har något att fråga mig om kan ni alltid berätta lite mer om er själva. hur ser ditt liv ut? mår du bra?? vart skulle du vilja flyga om du fick åka nu på stört?? tell me

sådär ja. nog klarade jag det allt. ha det bäzt så hörs vi snart igen. och hanna!!1!! ha det så fint i london. och alla andra också förstås!!

// ellen

2 kommentarer:

  1. Ojj vad roligt! Det här inlägget var illafall toppenbra, så kommer ju antagligen i fortsättningen också vara det! Hej Ellen, jätteroligt att "träffa" dig!

    SvaraRadera
  2. Vad trevlig, bor även jag i Eskilstuna :)

    SvaraRadera