6 OKTOBER




Stannade på vägen hem från skolan för att plocka lite löv som låg på marken för att ta hem och torka. Att torka blommor/blad/växter/vadvetjag kanske är min favoritsyssla nummer ett nu för tiden. Det ligger böcker lite varstans i mitt rum där det mellan bladen ligger allt möjligt, det börjar bli ganska svårt att hålla reda på var jag har vad. Det är iallafall himlans fint att klistra in det i en bok eller klistra upp på dörren.

Vad är det värsta du vet? Vad har/ska/funderar du på att välja för gymnasielinje? 

5 kommentarer:

  1. Åh det finns tyvärr alldeles för mycket som jag tycker är det värsta jag vet... Men ideal är något jag tycker mycket illa om.
    Har så svårt att bestämma mig över gymnasiet men det kommer nog bli något samhällsprogram, kanske med inriktning beteende.

    SvaraRadera
  2. Åh pressar också löv, men min lövburk är helt full nu så vet inte var jag ska lägga mina nya löv ;w;
    Det värsta jag vet: ......får återkomma med det ^^
    Jag är ganska säker på att jag tar natur-samhäll med eget val estet ^-^

    SvaraRadera
  3. Hur pressar man löv så de håller den fina färgen? :)

    SvaraRadera
  4. Mmm, älskar höstlöv, så fina! Jag gick natur- och samhälle och är himla nöjd med det.

    SvaraRadera
  5. Åh, hösten är ju som allra vackrast nu.
    Jag läste teknik-design på gymnasiet och ångrar det inte en sekund.

    SvaraRadera