31 OKTOBER




Som du kanske klurat ut har jag varit på äventyr i ett främmande land, men nu är jag hemma. Ja det är jag faktiskt. Så hejhej på er igen, hoppas ni haft det bra under tiden jag har varit borta (fast jo såklart ni haft, ni har ju fått hänga med Ellen!).
   Jag, mamma och mormor (vi tre är riktigt coola, vi borde skapa en liga eller något liknande) har varit i London. Det var faktiskt första gången för både mormor och mig. Vi har spenderat tiden till att gå på marknader, titta på fina hus, äta god mat, äta mindre god mat, ha (ofrivilliga) nattliga äventyr, åka underground, springa upp och nedför trappor, kika in på trånga secondhandaffärer, få ont i fötter, ryggar, ben, huvuden och massor med annat.
   Lagom till resan köpte jag mig en engångskamera och förhoppningsvis har jag knäppt några riktigt trevliga bilder med den så ska försöka att inte visa alltför många bilder jag tagit med systemkameran (inte än iallafall).

Ditt livsmål? Vad har du haft för er på lovet? Skog eller hav? 

Ps, följ mig på instagram, @godnattkyss 

2 kommentarer:

  1. Mitt livsmål är väl bara att vara lycklig, jag vet inte vad jag vill i framtiden men lycka vill jag ha. På lovet har jag också varit i London faktiskt. Och skog, skog skog!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. låter himlans bra, det där med lycklig

      Radera