21 OKTOBER - om lyckorus





Det finaste som finns är att sitta lutad mot fönstret, läsa en bok, skriva, teckna eller något annat förträffligt och sedan plötsligt höra regnet börja smattra på rutan. Det är så himla bäst så det finns inte. Får alltid sådana lyckorus, och om ni inte vet om den känslan tycker jag ni ska sitta vid fönstret dygnet runt nu på hösten.
   Fast nu regnar det inte, vilket är sorgligt. Något annat sorgligt är att jag har suttit och redigerat en så kallad gif i över en timme nu för att försöka få den svartvit och i bra kvalité. Men nä. Det är antingen dålig kvalité eller inget. Bajsigt värre alltså (helt heartbroken faktiskt). Så ni får fyra stycken ICKErörliga bilder. Tråkigt vah? Nejmen, om det nu skulle vara så att ni sitter och ruvar på någon bra hemsida att göra videos -> gifs så får ni gärna skicka mig en länk i kommentarerna.

Favoritfärg på löven? Vilket elevhem tillhör du? Vad är det modigaste du någonsin gjort?

7 kommentarer:

  1. knallröda. gryffindor. frågat chans.

    SvaraRadera
  2. Röda! , Hufflepuff, Gick hem till min crush och bara sådär frågade chans på honom.

    SvaraRadera
  3. gulgulgulgul älskar gul mer än livet. (inte neongul dock, precis sådär lövgul du vet) jag tillhör ravenclaw vilket jag gjort ett tag nu. första gången jag gjorde testet blev jag hufflepuff, men sedan blev det ravenclaw ändå tillslut.

    jag vet inte riktigt omjag gjort något modig. kanske är jag inte det. modig alltså. JO förresten!!! jag skrev en väldigt lång text till min allra bästa vän om hur mycket jag tyckte om henne på sin födelsedag.

    och jo du!! förresten. skulle du vilja gästblogga på min blogg nu såhär under lovet?? om du inte vill så e d ok, men det skulle vara jättekul. om du skulle vilja kan jag gästblogga här som i utbyte, men det är helt upp till dig! :---)

    SvaraRadera
  4. stenapsorangea, gryffindor, hoppat från en klippa

    SvaraRadera
  5. gul, rød, oransje, høsten må gjerne være så fargerik som mulig for min del!

    SvaraRadera
  6. Åh det är verkligen en galet bra känsla att sitta inomhus och höra regnsmatter.

    SvaraRadera
  7. Åhh din blogg är så mysig och fin!

    SvaraRadera