12 OKTOBER




Ih vad jag gillar hösten. Regnet, färgerna, kylan.

Musiktips? ♪

14 kommentarer:

  1. Åhh så fina höstfoton!!
    Jag tipsar om alla David Bowie's låtar och Thomas Di Leva's album Pussel (plus The Beatles för de är ju också bra)! ♥

    SvaraRadera
  2. riktig nydelige bilder! hører på albumet til sam smith, ed sheeran og bastille for tiden jeg.

    SvaraRadera
  3. men åh så fina höstbilder!! jaa speciellt oktober är så himla mysigt!

    SvaraRadera
  4. Åh så fina foton!
    Musiktips så säger jag nog Urban Cone och Stromae!

    SvaraRadera
  5. Å din blogg är så himla fin, du är en duktig fotograf :)

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga färger det är i bilderna!

    SvaraRadera
  7. Så mysiga bilder!

    http://fashionbyelin.se

    SvaraRadera
  8. Hej finis!
    Grym blogg och insta. Får man fråga vart denna tröja kommer ifrån?
    http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10597494_834524709891704_1096527659_n.jpg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så fruktansvärt mycket! Tröjan är ifrån Åhlens. Dock köpte jag den drygt två månader tillbaks på rea, men skynda skynda, kanske finns kvar!

      Radera
  9. åh, lyssna på The 1975 om du inte har gjort det!

    sv; tack så mycket! Jag hoppas verkligen att det går över snart. Kram!

    SvaraRadera